نوای شیعه

مرکز دریافت مداحی و ادعیه

نوای شیعه

مرکز دریافت مداحی و ادعیه

طبقه بندی موضوعی

مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه ۱۳۹۳  با مداحی حاج عبدالرضا هلالی و حاج حسین سیب سرخی در  هیئت خادم الرضا(ع) قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

حاج عبدالرضا هلالی-من از غلامان سیاه کربلایم وقتی (سنگین)

حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور زیبا) – بهمراه سیب سرخی

حاج عبدالرضا هلالی-با محبت میکشی هر چه دارم میکشم (مناجات)

حاج حسین سیب سرخی-روضه حضرت امام حسین علیه السلام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-خیلی آرومه قلب پر درده بی بی معصومه (زمینه جدید)

حاج حسین سیب سرخی-حضرت ارباب مردم از دوری نوکرو دریاب (شور جدید)

حاج حسین سیب سرخی-هون ما نزل بی انه بعین الله (شور عربی زیبا)

حاج حسین سیب سرخی-دلم مست جام علیه اسیر و غلام علیه (تک جدید)

حاج حسین سیب سرخی-عشق یعنی وقتی که حرمو می بینم (شور جدید)

حاج حسین سیب سرخی- پناه حرم کجا داری میری بگو برادرم (شور)

حاج حسین سیب سرخی- از غصه آب شدم خونه خراب شدم (شور زیبا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی